miercuri, februarie 13, 2008

Cafeau lu' Spiri. Text publicat in revista lu'Buji: Caffee Breal


"In fiecare dimineata obisnuiam sa bem cafeaua impreuna. Eu ca de obicei mai dulce, tu, mai amara. Ma trezeam dimineata si pregateam repede cafeaua, cu ochii pe jumatate inchisi. Ma asezam la masa cu cafeaua in fata iar in partea cealalta, simetric, ceasca ta, aburind.
Asteptam asa cateva minute si te vedeam in tocul usii, pe jumatate adormita, sumar imbracata zambindu-mi iubitor. Asa incepea fiecare dimineata, aceeasi minunata rutina: tu...si cafeaua. Prima intalnire...a fost tot la o cafea. Eram amandoi emotionati si timizi, eu iti mangaiam coada ochiului iar tu imi zambeai ascuns
. Ne zambeam si ne vorbeam timid; intre sorbituri de cafea.

Dar dupa un timp, tot la o cafea m-ai chemat.. si m-ai certat, ai plans, am plans.... am baut cafea si ai plecat; de tot.

Acum imi beau singur cafeaua, iar uneori ma uit spre tocul usii, iar cafeaua mea devine tot mai amara."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |