vineri, aprilie 04, 2008

Petitie privind tolerarea consumului de Canabis

In sfarsit am primit si eu un mass cum trebuie cu toata faza asta cu Legalizarea Canabisului in Romania. Ati facut petitie! Asa... bravo wai.
Eu semnez cu:




2043. Rotaru Lucian semnez! ca tot se beef-uieste VD si cu Butch. Na... [Vlad Dobrescu] "Pe subsemnatul il vezi jucandu-se cu soldatei verzi, ma decid tactic, il leg, rulez pe cel mai gras s-il aprind, dupa care tusesc ca un astmatic, intre timp cei din cerc zic Vlad da drumul la joint, nu fi calic, si dand din cap pasez spre stanga, pana sa se stinga simt efectul de la primul fum in cap in cam fiecare zi cand am m-am scos cand n-am pot sa sun un prieten ca sa fac rost rulez. il fac gros.lipesc.ii dau foc. fumez.s-il las jos. zambesc.si iau loc. tu n-=ai de ales decat sa te conformezi, cand vorbesc de tigari verzi trebuie sa le rulezi sau sa te rulezi peste-aceasta piesa exclusiva din gradina noastra, daca nu esti varza bate-ti dealerul, nu e vina noastra, si daca nu-i vina lui, e vina vina ta, probabil esti trezitor ca doua portii de cafea mai fumeaza ceva" mai zi ceva? semneaza si tu! 19 m 03/04/2008 20:30:22



Citeste petitia si semneaza si tu, vorba aluia care a initiat-o:
"Daca aveti idee despre ce e vorba si sunteti de acord"



Si daca vrei uite Vlad Dobrescu!wai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |