luni, iunie 23, 2008

Sclavie si bumbac necultivat (de unu care a invatat de s-a cacat de plictiseala)

sclavie. cravata. costum. Alex u. imi zice sa las fitzele ( /:) ) acasa.

Eu ii zic ca MA PISH PE EII!!

bacul e de cacat (as scrie un roman despre faza asta… despre cum se agita toti si despre cum toate subiectele se invart in jurul unui cacat. Bac.)

stres fara nici un rost… ce dracu?!

colegu’ care toceste.

colegu’ care ia 10 si nu invata.

colegu’ care plange (nu are ce face).

pantofi murdari!? Doamne fereste…. Eu imi iau adidasii cei mai murdari.

Eu probez costume de 2 saptamani ca sa arat ca un om care nu si-a castigat costumu.ei pl.

“First number 'Bum.bac' in august/septembriE 2008. You can read about us on…” – Io este atent si am face sa rad.

Iau maine o camasa de a lu’ tata chiar daca arat ca un muncitor cu burta (nu rade :|); de dragu lumii cica…

Bumbacul este natural! Sigur camasa e din bumbac.

Sper sa am curaju (si chefu) sa-i zic lu aia ca sigur imi punea 10 daca aveam cravata si pantofi curati;

Mi-am amintit ca faza cu sclavia-cravata era o idée dezvoltata intr-o carte de Coelho (citita pe vremea cand citeam… ce cacat. De ce nu mai citesc? Sau mai bine… de ce citesc numai cacaturi impuse de cravetari si cravetiste – cine zice ca nu pot sa inventezi cuvinte e un bou)….

Nu am mai vbit cu sotia de 2 sapt.

Sa iau un 7 pe merite si pe adidasi murdari si sa ma suga cei pe care o sa-i aud cu cacaturi ca i-am dezamagit la cacatu asta de cacat de bac de cacat.

Bumbac.nu bac. De cacat.

(Nuj. da imi place felu asta de a scrie ce-ti trece prin cap. adica nuj. Stilul lui Rzv:X... am citit si la Buji:X pe blog ceva in genu asta - sau poate mi s-a parut. Link: http://bascalavista.blogspot.com/2008/06/cine-cauta-gaseste-ma.html)



* tocmai am primit textu la redactie.

curu



4 comentarii:

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |