luni, noiembrie 03, 2008

oglinda minte [de oZAness]


alegeri. sa vorbim de alegeri. nu. sa vorbim de alegeri...personale. ba nu. de alegeri intime. da. cat mai intime. alegeri de care nimeni nu vorbeste, alegeri de care nici nu esti constient. alegeri...alegeri ce trebuiesc facute.
panica silentioasa. o stii? panarama, stii cand apare?
cand ai de facut o alegere.
eu...eu aleg sa nu scriu. e una din alegerile mele.
ma scuz spunand ca "nu am timp" atunci cand sunt intrebata, dar "nu am timp" e o scuza de cacat. nu. e de tot cacatul!
vrei sa stii de ce evit sa scriu?
vrei sa stii de ce nu ma mai exprim?
vrei sa stii de ce nu pot sa cer ce am nevoie?
vrei sa stii de ce nu arat ce am nevoie?
pentru ca atunci va iesi afara tot cacatul ce il ascund. or sa il vada toti. toti.
as incepe sa-mi vomit toate gandurile, unu cate unu, rand pe rand, pana la explozie - cand ar iesi totul la suprafata. toata mizeria.
atunci...atunci n-as mai putea sa ma mai prefac.
n-as avea puterea sa acopar mirosul. mirosul cacatului ce iese sau urmeaza a iesii.
aleg.
aleg astfel sa nu spun. e una din alegerile mele. trebuie respectata, asa cum si eu la randul meu, respect ca el a ales-o pe ea.
a ales-o pe ea in locul meu.
oameni din reclame zambesc frumos si par fericiti. PAR, fericiti. asa am parut si eu la alegerea lui.
m-a intrebat cum poate sa imi placa de ei.
"eu ma regasesc in ei", i-am raspuns, asa cum el se regaseste in alegerea pe care a facut-o.

acum, stai jos.
hai sa iti povestesc.
eu sunt cea care te socheaza pe strada.
cea care iti spune acum:
"buna seara. eu sunt andreea si de 20 de ani, ma lupt cu societatea. singurul lucru bun pe care m-a invatat sa il fac, a fost sa nu imi povestesc visele altora. sfarsitul acelei zile cand am inteles asta, a fost sfarsitul copilariei mele."
urmatoarea intrebare:
- "ai facut poze pe parcursul vietii?"
- "nu. nu vroiam sa dau pozei nici un dran din fericirea mea."

eu nu alerg desculta in vise, dar...dar apreciez "jumatatile" tale.
acum...acum vreau sa stiu cum te cheama, sa pot sa te uit.
alege - il rostesti sau il scrii?



bLoG cIuDaT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |