joi, februarie 26, 2009

Inima mea interactivă - Octavian Groza




cobor treptele cu capul în jos
mi-e ruşine din singura ieşire insistă un parfum ieftin
de pizdă un parfum ieftin care persistă vine primăvara
pariuri sportive băieţii din cartier care beau fumează fut
încă încearcă să-şi ghicească viaţa
de după labă

ne consolăm fustrările prin păcate ieftine
pe care le argumentăm cumva.

trec peste acele momente de abţinere
şi salut ei mă privesc şi salută
dar nimic nu se întrevede la orizont
ca atunci când cerul
se oglindeşte într-o baltă de benzină
ca simplu ecou

când te dai cu parfumul meu
am senzaţia că mă sărut pe mine
şi e neplăcut

Inima mea interactivă îmi citeşte din biblie
în fiecare seară dar îngerii mei sunt prea leneşi să mai creadă
într-un dumnezeu

şi mă gândesc la dragoste
ca la un punct îndepărtat în continua mişcare
ca un centru de interes neinteresant

vreau să chiulim o lună
o lună să privim soarele şi să înţelegem chestii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |