duminică, martie 23, 2008

Concertul a fost anulat!

Cumicu scrie pe forum (http://forum.cumicu.ro/viewtopic.php?t=798):

Concertul a fost anulat.Clubul in care trebuia sa se tina a fost inchis.Ceva probleme cu garda financiara din cate am inteles.Oamenii din Iasi incearca sa gaseasca alt local pt saptamana viitoare. E oarecum jenanta situatia pt ca ne vom pierde credibilitatea in fata publicului.Multi nu vor apuca sa citeasca aceste randuri si ne vor blama probabil Lucruri de genul acesta se intampla frecvent.Din pacate traim in Romania.Si patronii de cluburi se pisa pe cultura urbana, sa sune maxim Gutza in boxe si sa se fie consumatie.Asta e, noi vrem sa facem arta, dar se pare ca tre sa invatam si cum se fac afacerile. Sincer va spun, iar bufu si kafu va pot confirma, eu am vrut sa ma duc pana in Iasi chiar daca nu se tinea concertul.Am hotarat toti cei implicati ca e mai bine sa il amanam. Imi cer scuze inca o data, celor care trebuiau sa vina la concert, atat in public cat si pe scena.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |