miercuri, aprilie 02, 2008

Jupiter. A ucis Melodia... a ucis tot ce era de ucis

"Am stat ca bou o saptamana si ceva. Nu te panica. Este timp."

Jupiter ucide totul pe aici. Am vazut emisiunea. Ascult aici melodia ca link-urile nu merg. Spirache a iesit. Eu nu am terminat de luat piesele. De fapt... eu iesisem. In fine...

Ce e de zis?
aa... No Love (Episode 1) March 31, 2008

























Bine.Hai, sa-mi scuip si eu sufletul putin. Ca nu mai pot. Imi pierd tot timpul si rabdarea cu toti retarzii adunati in listele mele de FRIENDS. Bag pula in hi5-ul vostru, myspace-ul si nu in ultimul rand messenger-ul vostru. Am lipsit de pe ele (sau cum plm vrei sa-i zici). O sa mai lipsesc. Ma cac pe ele. Pe toti care ma freaca cu "wai, da ai murit?". Puuuula! Cand nu erau toate astea cum dadeai de mine? De fapt dadeai?! Pff... Si ce razi mah? Crezi ca daca mi-am pus blogul pe nuj ce forum al liceului la care au acces tot felul de mutanti, printre care se afla si lume buna, normal, lume 'mare'. Adica, ce? Te superi daca injur. Am draci, da? Am voie! Adica, atunci cand e la scoala nu stiu ce ora si rage nu stiu care bovan sau injura (ala o face pentru micii fani fara cuvinte), tu faci ca nu auzi dar de fapt iti vine sa razi. Si aici, ce? NU AM VOIE? Ba uite ca am. Am voie sa-mi bag pula in gura la toti cei care se irita atunci cand eu injur ca nebunul(cred ei fara sens). Am voie sa-mi bag pula in gura celui care ieri mi-a stricat ziua (desi nu mai aveai ce sa strici ca de o saptamana ma lupt cu ce au stricat altii), bag pula in gura celui care ma dispera in fiecare zi la scoala(nu ma refer la cineva anume. pula mea. in general. mereu se gaseste cate unu DESTEPT FOC), bag pula in ce vreti voi... in scoala, in bac. Aa...ca veni vorba: TREZITI-VA! Nu va mai agitati atata cu variantele alea de tot cacatul. Ba sunt astea. Ba nu sunt astea! Ba se schimba! Ba nu se schimba... Ei... da va pateti joc?! Ce plm faceti? Si voi aia stresati. Calmati-va!
Au fost multe zile de recuperare(DIN CAUZA VOASTRA! stresantilor!)De fapt...sunt bune si zilele astea, sa stii!, in care mori (hai, 'esti ucis' ca tot Jupiter le ucide pe toate. iui!:D) ca na... ma mai odihnesc si eu. Asa ca multumesc. Pace!


Uite ca am primit si mass de la RapX cu
. Si ma mandresc (BA CHAIR MA LUAD DACA NU SE VEDE BINE) ca sunt primul view-er. Hai curu. Dau refresh. Uite 41. eee.. eu am fost primul... (ma bucur si eu de lucrurile mici din viata de ce plm razi? /:) )

Un comentariu:

  1. iar eu sunt al doilea viewer, pardon, vieweritza, Doamne iarta-ma! posturile astea care vin din "inima" sunt cele mai tari si mai "expresive" - vb cuiva: a vazut, pe hi5, o poza cu un munte inzapezit si drept comm a zis: "foarte expresiv!", cum naiba sa fie o poza cu un munte expresiva. damn, man!!

    p.s.:a se citi: mi-a placut :P

    RăspundețiȘtergere

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |