joi, martie 06, 2008

Exprima-te prin arta!

Cautam despre Nichita Stanescu. Am trecut azi la el iar profesoara a spus sa cautam, sa adunam si sa aducem la scoala.
google! (normal)
Imi sare youtube-ul in ochi. Vad un scurt interviu. Mai vad un film alb-negru (avea 9 min. nu am rabdare sa ma uit la tot. probabil era poetul tanar). Iar apoi dau de Exprima-te prin arta. Nu-mi venea sa cred! Gasesc 3 astfel de filmulete. (postate in iulie/iunie 2007) Parca cineva imi furase idee in trecut...


Exprima-te prin arta: Nichita Stanescu-Tinerii


Exprima-te prin arta: Mircea Cartarescu


Exprima-te prin arta: Nichita Stanescu


Se auzea Tinerii, primul film de mai sus, in camera. Fratele era in pat cu telefonul intre degete. Cica el: "Esti imo? /:)". Eu l-am injurat(parca:-?) si i-am zis: "Poezie! wai..."(parca:-?). Apoi a venit un extraterestru verde inchis si a mancat prajiturile de pe noptiera(parca:-?).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |