duminică, martie 02, 2008

melancolic sau poate doar alcoolic.nu stiu.

"Vad pusti privilegiati ce vorbesc cu mine de probleme cand eu am o zi buna cand am doar o mie de probleme. O mie de probleme imi aduc pe buze un zambet. Un zambet face o mie de cuvinte. O mie de cuvinte nu fac doi bani. Am o mie de posibilitati sa pot sa trec peste toate si o mie de moduri in care pot sa pierd fiecare noapte. Ma simt legat cu o mie de noduri, sper sa le dezleg pe toate.Sa fiu liber, sa marchez drumul catre moarte. Intre un zambet si-o lacrima, depresie si-o speranta, intre un prieten si-un dusman, intre iubita ta si-o zdreanta, nu e decat un pas si se schimba totu' in viata. Profita cat ai timp, greseste si invata... Intre o palma si un sfat, luciditate si dementa, intre agonie si extaz, razbunare si clementa se ascund doar sentimente, ce des iti joaca fente.Esti singur pe pamant, singur printre siluete...Melancolic sau poate doar alcoolic imi scriu caracterizarea mea sincera regasita intr-un CV-u'. Al dracu sa fiu daca mi-aduc aminte unde mi-am pierdut fituica cu cele mai norocoase o mie de cuvinte... Ba imi simte sufletul cand ii ofer miniciuna-n doze. Ma prefac toate ca-s bune, in fapt, nu-s toate ca pe roze. Probleme o mie, in supradoze, servite in (?) la pachet, c-un inceput de ulcer si portia zilnica de praf. De mic, inchis intre betoane, asfalt incins da' pe urban.Visez la pensia linistita venita in mediu extravilan. Cand muncesti 12 ore zilnic la un patron numit Hassan, afon vorbitor de limba dar e un geniu businessman. Si uite asa un metropolitan, spontan devine sclav iar un taranoi, egiptean... stapan, asta e grav. Momentan, astea sunt datele, merg inainte in timp ce eu refuz sa dau doi bani pe o mie de cuvinte.... Suntem cam 6 miliarde de oameni pe pamant, 50 de mii de cai ce reprezinta un cuvant si anume, moarte, de care avem parte rand pe rand indiferent de cate mii de ore petrecem pe pamant. Ma trec o mie de ganduri si apoi o mie de fiori in o mie de zile diferite ca o mie de culori. O mie de prieteni ce ma asteapta in o mie de locuri. Mi se vor deschide usi mai multe decat in o mie de blocuri... Cu o mie de sperante ma trezesc in dimineti, arunc o mie de priviri intre aceeasi 4 pereti, apoi o mie de fete cu fete fade ca de roboti imi spun mai multe povesti ca in o mie si una de nopti. O mie de griji uitate in o mie de nopti pierdute cu o mie de urechi in jur ce nu pot sa m-asculte. O mie de metri inaltime mi-ar cere sa imi iau elan caci in final, stiu, o mie de cuvinte nu fac doi bani..."




Piesa primita de la aecshh.

2 comentarii:

  1. o mie de cuvinte nu fac doi bani // ramane doar ce sufletul simte.

    [ iaaaaaa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. greseli tactile scopurilor noastre:) ( parerea mea:-??)

    RăspundețiȘtergere

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |