luni, martie 03, 2008

'rjd2 II' de rzv

Sa vedeti ce usor e acuma pentru noi. Am ajuns acasa. Bro pe mess. Ce faci? Bine. Nu esti busy? Nu.. nu.. Dau ceva. Un link? Nu nu.. ceva mai bun.

rzv (03.03.2008 14:16:02): odata tu; odata eu

(rjd2 II)

lumina e in incapere acum;

parul se joaca-n mana ta

trupul se incalceste

moodu’ ala in care dintre a); b); c); d)

-alegi varianta e)

« pentru ca pe sub apa pestii nu put

-cia-cia-cia-»

matreatza de pe camasha ta de noapte

e un experiment facil pentru viitor ;

puchii tai sunt hrana ochilor mei

(si noi stim asta)

in fiecare dimineatza itzi deschizi conserva

si te ungi pe paine ;

la fiecare apus de la marginea orashului

itzi batzi cuie in picioare incercand sa levitezi

invetzi sa fii asa cum esti ; ori cum vei vrea sa fii

e noapte in abecedar ; pe langa el

trei creioane coloreaza tot ;

lubrifiem inimile ; or sa mearga ca unse de acum inainte ;

rzv (03.03.2008 14:16:04): doua manutze mici invatza viatza pe de rost

« zi-mi o poveste eroticaaaaaa…cu printzi si prinztese »

viitorii copii hyperactivi vor dezvirgina moartea

odioasa ; alocatziile s-au marit la 40 ron

tot felul de americanisme

oferite cu tot felul de pretexte

(cand sa iubim si de ce.cand sa traim si de ce.

cand sa zambim si de ce.)

un strop de patetism

intr-un lucru aparent banal numit :

libertate la integritate

n-ai sa vezi asa ceva in pachete de stixuri

deschise; mitocanule.

esti intr-o broshurik de la Avon

esti in reviste ; esti pe web ; pe bloguri ;

esti pe hi5 ; pe myspace ; esti si tu stii ca esti

esti peste tot si astazi este ziua ta

si tu esti

rzv (03.03.2008 14:16:25): esti intr-o bomba intunecata noaptea ;

esti intr-o fusta prea scurta ;

te sticlesti in ochii prea multor tipi

langa mine esti ; esti mult prea varza langa mine

si-mi zici : -mai toarna-mi un pahar pls/- toarna-tzi tu./

-toarnami tu.../toarna-tzi tu.../

-nu vad sa-mi torn./ nu vad sa-tzi torn.

cand am mers atunci, impreuna la bunica

bunica nu mai avea riduri ; bunica nu mai era zbarcita

bunica era perfecta.

si te-ash fi imbratzisat in fatza bunicii

dak ash fi stiut ca ma lasi s-o fac.

(pentru ca eram bucuros)

ne jucam cu lego-urile si cu soldatzeii de plumb

eram doi copii timizi, dar ne placeam ;

pe rand : odata tu ; odata eu.

itzi amintesti cand voiai sa fii super-erou ?

toate aceste vise s-au spulberat

ne ghionteam pe sub paturica ta pufoasa

pe rand : odata tu ;

rzv (03.03.2008 14:16:34): odata eu.

ascultzi punk-rock de acum ianinte ;

-emokids stay alive-

esti bi ori gay (oricum e irelevant).

te joci de-a mama si de-a tata cu viatza.

cand nu platesti factura se ia lumina concomitent ;

itzi amintesti primul tau poem :

tristetzea nu e decat o despartzire de adevar.

Al2lea tau poem : suntem greseli tactile scopurilor noastre.

toate aceste vise s-au spulberat

cand ai inceput sa stii sa scrii si sa citesti

cand ai inceput sa crezi daca vezi

cand ai inceput sa stingi si sa aprinzi lumina

tot repetand : « facem discoteca de acum, yeeeeey !!!»

rzv (03.03.2008 14:16:41): matreatza ta e peste hainele mele;

sunt un om linistit de acum ianinte;

biletzel lipit pe frigider :

“sambata & duminica : merg in picioarele goale prin casa .”

ni s-au uzat sexurile.

pe o bordura ; o sticla de 2 l de Burger

pe rand : odata tu ; odata eu.

copii
rzv: scrie: imagine de YO...SUNSHINE


Eu nu trebuie decat sau dau copy... paste aici... si gata treaba mea. Iar voi sa savurati....

Un comentariu:

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |