joi, mai 15, 2008

" ce mishto.. cu ce te'ai dat fata?"

si'a luat colegmea de banca un strugurel roz deschis... asa.. pal.. spre alb..si m'am dus la baie sa ma dau .. fericita. parea o culoare dulce asa :> numa buna. si ma dau eu..si eram ok. vin in clasa ;;) ma dau frumoasa pe acolo. si deodata ma remarca baietii nush ce. si multumeam si dadeam din gene. si ce crezi? pana am ajuns in clasa, rujul se facuse roju ca sangele si aveam un bot umflat si mare.. super rosu,. m'am speriat cand m'am dus in baie. si OMGGG /:) si.. am dat sa le sterg si NU SE DUCEA! ai mai vazut ruj care sa nu se ducaa? ! exact ala! si frecam si nu s'a dus deloc. ma si usturau /:) god dammit. si APOOOI m'am dat cu fond de ten. si se facusera asa..albe :)) parca eram muerta. aratam nasol oricum. si pe drum spre casa . toate fetele ziceau " ce mishto.. cu ce te'ai dat fata?"

Post Realizat de FAIA

*povestea Faia ca focu (Faia e scrierea dupa auzit de de la Fire:))) ) pe messenger si m-o amuza povestea ei trista de azi, da mai ales faptu ca a scris partea de mai sus intr-o replica pe mess. s-a chinuit ia acolo. trecuse 5 min. eram si eu ce dracu face faia?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |