duminică, mai 18, 2008

Publicitate cu cap (Part. I) - "Baietii cu focu, eu cu condusul."








Mereu mi-a placut publicitatea. Da aia buna, cu cap, nu porcariile de la tv cu dero sau mai stiu eu ce cacat. Alea care te fac sa te interesezi de produs chair daca nu-ti trebuie, care au ceva "sec" (cum ar zice cineva)ce te amuza ba chair te pune pe ganduri. Atat cele pe foaie, cat si cele video. Sus aveti rezultatul unei mici "rasfoieli"cu acest scop a Academiei Catzavencu. O sa urmeze si partea a doua. Pana atunci vedetzi si niste reclame cu cap la produse "false" pe www.happyfish.ro:

Eu as cumpara Samponul Ultra Plus Extra sau mi-as face oricand creditul "Up to yours!" la
Ipocrit Bank. Ne mai vedem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |