miercuri, iunie 25, 2008

Pagina de jurnal...

"In my secret life sunt doar a ta, doar pentru tine, cu tine, prin tine, în tine. A vorbi despre mine înseamnă a vorbi despre tine. Tu nu cunoşti alta, eu nu cunosc altul. Suntem singuri în lumea asta, înconjuraţi de oameni şi totuşi singuri, două singurătăţi unite. Şi totuşi, te-am bătut, ţi-am dat în fălci cu pumnii mici, dar nu te doare, n-am putere. Bine. Ruleta rusească? Nu, ca poate ai noroc si scapi. Picătura chinezească? Baie cu acid? Scaun electric? Vrei să fii ars pe rug ca vrăjitoarele? Alege-ţi moartea!Îţi ofer posibilitatea asta. Tu nu ţi-ai dat seama că te-am iubit mai mult decât pe mine, tot ce făceam te punea pe tine pe primul plan, chiar şi când îmi făceai rau eu tot te iubeam (o fi obosit şi nervos, săracu’). Ti-aş fi dat în fiecare zi bomboane şi ciocolată, ţi-aş fi dat cărţi (sa te mai relaxezi si tu cu beletristica, ai innebunit cu atata teorie) si dacă vroiai îţi dădeam creioane colorate. Puteam să-ţi fac cartofi franţuzeşti sau gogoşele (3 ligheane). Şi eram lângă tine oricând aveai nevoie. Bine…n-ai vrut. Şi eu te-am pus să-ţi alegi moartea. Te-am chinuit. Te-am biciuit, te-am inţepat sub unghii, ţi-am dat pumni pana ţi-a dat borşul pe nas. Doamne, ce-am făcut? Nu….n-am vrut. Nu te-am chinuit niciodată. Acum te mângâi uşor pe păr, pe obraji, pe piept. Să nu plângi. Te doare? Pup sa treacă.

Sunt lângă tine. Dacă ţi-e greu, toate sunt impotriva ta, deja nu mai e soare, sunt numai nori şi îţi vine să plângi, cheamă-mă. Gândeşte-te la mine. O să vin, o să te iau de mână, o să îţi dau un pupic pe frunte şi o să te ţin în braţe. Si n-o să uit să îţi aduc bomboane de ciocolată."


Scris de Alina Nicolae. Gasit si pe blogul ei:

http://alinabotic.wordpress.com/


Un comentariu:

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |