vineri, iulie 18, 2008

Poezie de rzv: Este strict necesar


Titlul original:Este strict necesar (de rzv)



strict necesar
este sa speri
ca lumina vine din lucruri tampite
care te fac fericit
in fiecare zi.

strict necesar este sa vezi
lucruri pe care nu le vede nimeni
si mai necesar
e sa crezi ca ele se afla
acolo unde doar tu le vezi

este strict necesar.
este ca si cravata la costum
trebuie sa o porti
ca sa te simti erou.

este strict necesar sa fii curva intre curve
este strict necesar sa fii mutilat de oameni mutilati
este strict necesar sa bei, sa fumezi si sa te droghezi
si mai necesar decat atat este sa
bei sa fumezi sa te droghezi
de mana cu ea

multi oameni mor
de foame in jur
din cauza mea/ eu dorm
si ma gandesc la mine 24/24
ma gandesc la
toate lucrurile strict necesare din viata mea

te am doar pe tine/
atunci cand bei mult
cuvintele despre mine ruginesc in inima ta :
doua lebede ce se iubesc pe ascuns
in aceeasi tigaie

e un sistem bazat pe trei
o ecuatie sociala bazata pe trei necunoscute.

fete, fete, fete/
femeie
3 cuvinte/
un cuvant.
Ascult.
un glas sintetic ma coboara la pamant

e numarul
care face diferenta dintre aparenta si certitudine
numarul care apare odata cu tine
acel numar reprezinta o stare libertina de autosatisfactie :
pot pentru ca am ocazia sa vreau

cu toate astea
n-ar putea fi niciodata un numar mai mare
(in sensul distinctiv al cuvantului)
decat cel de la papuci
pentru ea

patul e cald scrum de tigara
si se dezbraca de haine
in fata mea le
asorteaza ca si cum mi-ar asorta viata

cu multa grija se
formeaza o viata mai mica
o viata a hainelor mele
care apare atunci cand ma dezbraca de ele
ea ma iubeste
ea ma iubeste

pentru tine
e o rutina sa iubesti atunci cand nu ai ce
totul devine interesant atunci cand poti
sa nu iubesti deloc
doar ca nu prea poti...
si asta devine doar o rutina pentru mine.

te vad dar nu te pot atinge prin
geam, afara,
copii mor dezbracati in zapada
in interior tu taci
un praznic pentru muribunzi

tu ai iubire
eu te detest
tu ai iubire iar

este strict necesar
sa ai un ton
pe care sa-l poti modela pe vibratiile
cu care te-ai obisnuit sa fii modelat
de cei din jur

este strict necesar
sa pictezi lucruri deja pictate
sa trasezi linii trasate
este strict necesar
sa privesti apusul
la cimitirul Pacea
odata pe luna
si sa te minunezi

este strict necesar.
este exact ca si cravata la costum
trebuie sa o porti
ca sa te simti erou
pentru ea.

Chiar daca nu prea esti...

* Intregul post are si o piesa la final. Asta pe blogul autorului:

http://cemulttzinlati.blogspot.com/2008/07/este-strict-necesar.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |