joi, iulie 17, 2008

Un betiv cu coasta rupta (poezie)

Titlul original de pe blogul autorului: Add Spam - Un betiv cu coasta rupta.(poezie de Rzv)


« nu pot sa-mi iau ochii »

le-am spus prietenilor mei drogati

iar ei mi-au spus ca-ti fac rating prea mare

si n-am incetat.

acest must have

ma chinuie de nopti intregi

iubeste-mi corpul

ca un element solid in stratosfera

aflat la 11 km departare de tine

aflat la 11 km departare de voi

dar ciresele se coc nu ?

si langa cirese e mereu ceva nu ?

ca un amurg remarcat de toata lumea.

intr-un stil amator

un betiv cu o coasta rupta

ne ia de sotie

o simpla formalitate cotidiana.

ceva ca o bisectoare care taie o frunza in doua culori diferite

insa cu acelasi gust si chiar si acelasi miros

spuse copilul nespalat din fata ta

cu referire la orizontul dintre cer si pamant

oricum

sa stii ca am facut sa ne certam si la sims2

(!)

sunt un microb

pe chipul tau,

adica cel mai bun prieten al tau :

« -ma faci curios, zi acuma...

-cred ca o sa se indragosteasca de mine.

-aha...sa-ti zic un “point of view”...

el se indragosteste de toate.

-dar nu e ca eu cad pentru el

e ca el cade pentru mine

english version. »

no hero in her sky:-j

soarele straluceste vulgar

parca sa-mi excite simturile existentiale

mima fetei mele e mima fetei voastre

& locuiesc intr-o scara de bloc

in care atunci cand intru

am carcei la picioare

si simt ca ma scufund

in constructia sociala a realitatii

unui copil murdar de gem la gura

(....)

ajung acasa, deschid pc-ul, ma privesc in oglinda

nu stiam ca am urechi atat de mari

verific mailu’, stranut

deschid o bere rece si te iubesc.

Ce zi.




* Intregul post pe blogul autorului:

http://cemulttzinlati.blogspot.com/2008/07/add-spam-un-betiv-cu-coasta-rupta.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |