joi, septembrie 18, 2008

'aproape cei mai frumosi patru ani din viata mea' povestiti cat mai incoerent posibil (de Ciupy)

au trecut. in tot acest timp mi s-a parut ca au trecut greu. acum parca nu i-am trait deloc. si totusi am facut-o, si toate lucrurile din jurul meu imi spun asta. in special Doamne-Ajuta cand ma opreste pe strada.
clasa a 12-a a fost cel mai bengos an din cei 4, contrar asteptarilor tuturor. in anul asta noi trebuia sa invatam, sa tragem de note, sa nu chiulim, sa pupam in fund mai mult ca oricand. si taman invers am facut.. am cunoscut colegi noi (inca nu-mi vine sa cred ca am fost legata la ochi 3 ani de zile), m-am apropiat de altii ca sa am cu cine injura cat mai original cataloagele accesorizate cu cate-un profesor, am dat pe la scoala doar din bun simt (in special la latina) si-am cunoscut metode noi de copiat bengos (alica, inca te urasc ca ai cazut in clasa noastra la bac! )
a fost un an plin.. gol de scoala, da' plin de altele... plin de foi rupte din caiete pentru a desena, pentru a juca tzomanap, pentru a coresponda, pentru a face orice ca sa nu fii atent la ora.
a fost un an plin de nervi, de puli bagate, scoase si bagate iar sau pur si simplu lasate sa se balangane dupa bunul lor plac in pantalonii profului de filosofie
[pauza de mufat]
asa..
a fost anul cel mai plin, a fost anul cel mai fremos... si nu o sa-l uit niciodata. si-mi pare rau ca-l termin, ca incep o alta etapa din viata mea..
ma bucur maxim ca l-am trait, ca o sa am ce povesti la nepoti despre profa de religie care ne-a tot batut la cap cu dumnezeii, crucile, sfintii, bisericile si arhanghelii ei, despre Dolnix care intr-un an de zile nu a reusit decat sa se planga ca s-o legat ea la cap fara sa ne doara cu noi si intr-un an de zile nu a facut decat sa ne dea sa repetam verbele modale si prepozitiile (vreau sa ii multumesc doamnei Iacob pentru toata engleza pe care-am invatat-o de la ea din placere si aproape fara sa vreau. cred ca o sa va admir toata viata)
n-o sa o uit nici pe codrutza cu care m-am distrat din plin un an de zile, pe ciortix cu faimoasa ei replica "da' voi stiti cine-a fost fecioara maria?" si mai ales pe baltix care mi-a facut somnul atat de lin timp de 2 ani jumate..
ii multumesc proFUND lui musiu plop pentru notele geniale acordate mie si in special celorlalti dar si pt asemanarile obsrvate dintre mine si maria magdalena, maicute, vaduve etc
de profa de sport nu mai zic nimic, ca s-o vazut cat e ea de profa cand in ziua bacului la sport ne-am dat seama ca ea ne-o invatat sa facem gresit jumatate din exercitiile pt bac
nici de profii de info nu prea am ce sa zic, c-au fost amandoi niste faini si nu ne-au batut la cap toti anii astia..
de teach ce sa zic? o sa-mi aduc aminte cu drag de sadismul lui, cum ne -o pus 5 in aiatia ani de zile si tot timpul cu zambetul pe buze..
unul din lucrurile pe care-as vrea sa le uit si totusi o sa-mi ramana adanc impregnat in minte dar mai ales in nas e mirosul profului de istorie.. care timp de 4 ani de zile nu si-a schimbat costumul sau mirosul... ah ba da, ultimul s-a accentuat treptat din lipsa de apa si sapun..
de bibliotecara... mi-o placut maxim ca abia la sfarsit ne-o lasat in pace si o fost draguta cu noi
tanti finchelina, mercix mare ca sunteti mai mult sau mai putin senila si mai ales ca ati inchis ochii la magariile pe care le-am tot facut noi si ne-ati dat note maxime..
[tocmai mi-am primit un picior in cap ]
tanti profa de muzica, o sa va injur toata viata ca mi-ati stricat media pentru o fraza de cacat despre nus' ce curent dupa ce-am scris enshpe mii de pagini de mana la un referat pe care altii l-am facut de 3 pagini din copy-paste si tras la imprimanta
last but not least, o sa-mi aduc aminte forevăr de profa de geogra si de binecunoscuta replica "fata! are pasarea sugrumata!"
inchei articolul cu un omagiu lui Diri.. va multumim ca nu ne-ati lasat repetenti pe caz de boala in general, ca ne-ati scos din toate procariile in care ne-am bagat de buna voie si nesiliti de nimeni, ca ne-ati luat apararea, ca nu ne-ati renegat, ca ne-ati lasat sa va mancam zilele 4 ani.. cred ca vorbesc in numele tuturor cand spunem ca n-o sa va uitam niciodata.. >:D<

cam asta-i, pe scurt, tot ce am de zis despre cei care ar fi trebuit sa ne formeze ca oameni, despre cei care mi-au marcat existenta intr-un fel sau altul..
e cel mai prost articol pe care l-am scris, dar e din suflet.. si da, chiar as vrea sa mai trec o data prin tot calvarul numit liceu.. si-am ajuns la vorbele altora, desi urasc sa spun asta..
inchei aici ca incep cu pseudo-bocete de-acu...
astept de-acu intalnirea de 10 ani sa vad in special daca o sa puta a hoit de la jean michel, el, le napoleon care FACE DUS in timp ce mananca si sa depan amintiri mult mai placute si mai interesante decat astea dar pe care le-am uitat din cauza fumului de tigara care-mi incetoseaza privirea spre trecut


Textul de mai sus este dupa prima"mana". Fara sa se revina (sa se corecteze sau din astea)! Asa ca sa nu te strambi daca nuj ce. Adica nu fi prea inteligent. Suntem constienti de ele, autorul ne-a atras atentia. Noua ne place asa cum e.
Blogul autorului, adica a lu'Ciupy :) haha.ablog.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |