marți, septembrie 16, 2008

Memento pentru luni, 22septembrie, ora 21!

Nasta anunta pe blogul personal:


"Am fost rugat de cateva ori sa mai pun o melodie pe blog, dar mi-am zis ca nu pot face asta atat timp cat albumul nu este terminat. M-am tot gandit cum sa-i multumesc si pe cei ce doresc sa asculte o noua piesa si am ajuns la urmatoarea concluzie: Luni 22 Septembrie, la ora 21, voi pune o noua melodie spre ascultare aici pe blog si o vei putea asculta timp de 20 de minute. Nu va fi varianta finala a piesei, deci te voi ruga sa nu-i faci o copie. Nu voi da mass cu acest anunt si nu-mi voi face nici o altfel de promovare pt ca vreau sa asculte aceasta piesa doar cei care intra deseori pe blogu-mi si care asteapta cu nerabdare o noua melodie.
Asadar pune-ti memento pentru luni, 22 septembrie, ora 21, caci pentru tine fac asta."
Asa ca notati pe desktop, puneti pe telefon, scrie in palma (si, logic, nu te mai spala pana pe 22). Noi am pus pe blog ca sa nu uitam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |