luni, septembrie 15, 2008

Pas. Impas (de Froggu)

Mireasma a toamnei tarzii ce ma ademenesti prelung. Toamna in mine, toamna in tine. Frunze cazande. Fat Frumos de mai. Plecam in larg. Marea de biti, case tremurande. Examene. Frustrari si copilarii. Dragoste incrustata, verde crud.Ce bine ca sunt.

Impas in capacitatea de a te acapara.

E dragoste cruda.

Stau cu Septembrie de mana. Domnul Septembrie e dragut. Ma necajeste uneori cu idei fandosite, ploi, ceata si vant. E sensibil la rugamintile mele..ma lasa sa lenevesc pana dimineata tarziu si am posibilitatea sa ma uit la filme de septembrie. Impreuna cu el.

Domnul Septembrie e urmat de domnul Octombrie. Acesta din urma e obsedat de fotografie. De fiecare data cand ne intalnim la o bere, imi povesteste despre aventurile sale hazlii, si aparatul de fotografiat.

Noiembrie e cel mai norocos. Imi sarbatoreste ziua in fiecare an si ma face sa ma simt batrana. Apoi imi aminteste ca sunt tanara( de fapt) si pot ajunge la nori. Ma ajuta , e vesel si e prietenul meu cel mai bun. Alergam de cele mai multe ori pe strazi pustii si lungi. Interminabile . Strada unde a sarutat-o pe Mimi. Are o casa draguta si ii place sa-mi zambeasca. Mergem la cumparaturi. Nu e fandosit, poarta blugi. Imi spune ca sunt frumosa. Avem ochii verzi. Ne intalnim dimineata la cafea si ne strambam de fiecare data pentru ca nu ne ajunge zaharul.

Tipa de la librarie e draguta si ii aduce creioane.

M-am gandit sa imi educ Eul si sa il plimb cu mine peste tot. Trebuie sa devina responsabil si civilizat. De cele mai multe ori ii trec prin cap multe. Isi analizeaza fiecare gest, apoi se razgandeste dupa ce m-a asigurat ca e ultima lui decizie. Ma gadesc sa ii cumpar o lesa. E lenes. Si un ceas desteptator . Diminetile sunt interminabile pentru ca suntem legati. Dormim in acelasi pat. Cred ca ar trebui sa ne separam o perioada doar pentru a-l educa. Sinea mea e mai cuminte. O sa ne plimbam toti pe strazi pustii si goale.

In Pas de Impas


Copyright 2008. Froggu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |