joi, octombrie 30, 2008

Concurs grafica lansat de Nasta: “Creeaza-mi o coperta de album”.Primele victime.

Incepem cu scuzele.
Ne cerem scuze ca iar nu am reusit sa ne incadram. Avem o problema cu organizarea, se pare. Macar de data asta nu am mai promis nimic(Nasta stie despre ce vorbesc).

Ce nu intelegem.
O coperta are aproximativ 12cm x 12cm. Nu stau sa calculez in pixeli ca nu are sens. Da e evident ca dimensiunile unei coperte (sau coperti?!), in general, trebuie sa fie egale. Lungimea pozei egala cu latimea ei. Mai ca la prosti: trebuie sa fie o poza sub forma unui patrat!
Eu nu vad mai jos NUMAI patrate. Sau poate ar trebui sa-mi cer scuze?! Poate mega artisul copertei s-a gandit ca Nasta scoate DVD, si nu CD. Sau poate sunt eu chior. Si sunt. Oricum, le uram succes si mult noroc (bafta mai putina) la acest concurs.






Detalii despre ce concurs se vorbeste aveti aici: Concurs grafica - “Creeaza-mi o coperta de album”.


Pentru ca.
Pentru ca trebuie sa aratam ca idea concursului nu este: Sa dai save la o imagine. Sa pui un scris peste aceasta(eventual pui un filtru. se schimba putin contrastul. zici ca e alta poza, dar e aceasi. te crezi un geniu). Apoi sa trimiti mail.
Nu stim care coperta de mai sus e facuta asa. Nici nu ne intereseaza. Nasta a scris clar: "
daca pozele sunt luate de pe net si nu-s facute de tine, sigur nu vei castiga". Si, chair daca nu scria, era oarecum logic. Si noi vom lua o poza de pe net cand vom face coperta la numarul 01. Asa am facut si la mini-nr. ala de shit de vara asta. Nu e facuta de Lorena. Glumeam si noi cand am scris: "poza coperta: Lorena".
Pentru ca am mai promis o chestie candva si nu am terminat-o la timp. Dar o sa o terminam.
Pentru ca Alessya creca doarme acum si chiar nu vrem sa o trezim iar.
Pentru ca mai avem 20 si ceva de ore si nu stim daca avem timp. Nu promitem nimic.
(folosesc plural de dragul lu' Gelu. De cele mai multe ori. Sunt singur cu BumBacul. De cele mai multe ori)



www.nastablog.ro

3 comentarii:

  1. Salut! Scuze ca intervin...in primul rand tin sa precizez ca am zis de la inceput ca nu ma intereseaza concursul, si vreau doar sa il ajut pe om! nu stiu exact care sunt dimensiunile unui cd si nici nu am stat cu linia in mana sa masor...cred ca ideea conteaza si se poate modela la dimensiunile respective de catre oricare dintre participanti in momentul in care li se cere asta! (asta-i treaba de mai putin de un minut). Acestea fiind spuse, multa bafta tie si celorlalti participanti!
    Ma duc sa beau ceva! Numai bine!
    Catalin Buzatu

    RăspundețiȘtergere
  2. o coperta are 13x13 cm.copertile facute de mine(copilcopac) au dimensiunea asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. oricum trebuie sa fie sub forma unui patrat. uite un articol interesant: "CD Cover Design". link: http://www.canadianmusicartists.com/coverdesign.html

    RăspundețiȘtergere

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |