miercuri, octombrie 08, 2008

Hoping everything’s not lost (in memorian dujgsdalkhfvdhl) rzv

tot ce-i aici, acum, poate fi confundat usor cu un trecut apropiat
faptul ca traiesc acum nu dovedeste nimic inafara faptului ca n-am murit
femeile pe care le-am atins s-au transformat in copci
nefolositoare la capul unui om aflat in agonie
despre care nu stiu nimic

un strain ma atinge intr-un fel diferit
si asta ma sperie atat de tare incat mi-e frica sa ma mai ating singur
las asa.

cumpar un buchet de flori pe care il ofer primei femei dezbracate
cu gandul ca ea-mi va oferi raspunsul
la o intrebare pe care incerc s-o aflu’

un joc imposibil de jucat in doi
tu si trupul tau o lupa prin care vezi totul mai aproape
dar niciodata destul de aproape incat sa atingi

asteapta-ma langa piatra scrisa

aici a fost mintea mea
si nu eu.





pentru cineva:
nu esti o drama, noi restu' suntem.
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |