duminică, noiembrie 09, 2008

COCAINA PE PIELE UMEDA - Octavian Groza

imi place sa aleg modul in care trag concluziile
si modul in care tu-mi accepti sfaturile

un loc in care consimtamantul e doar un refuz junkist
si-n care toate coorporatiile se sparg
pe banii nostrii
si mimica fetelor noastre devine un cadastru
la sfarsitul toturor microbilor
este teama
si virusul ca nu exista dacat un singur corp
pentru el.

o inflatie de reclame vodafone
imi bag pula imi place sa vorbesc in somn
durerea dispare ca o seringa golita
in rastimpi curajosi

o miciuna claustrofoba
un anarhist enigmatic
pe strazile albastre ale micului paris
se fute-n cur cu aurolacii
pentru sange cu acid

radioul tace sfasiind curentul
in mii de cuvinte neintelese de mine
si semaforul functioneaza dupa 1 noaptea
cand toate chioscurile de ziare sunt inchise
si toate preturile zac rupte
in urina cainilor vagabonti

pe borduri au ramas seminte decojite si peturi aproape goale
eu fac colectie de scrisori netrimise cu gluga-n cap
mi-e frig
si teama ca nu-mi voi mai cunoaste niciodata sotia cu adevarat

e un vis frumos in care ne jucam de-a puscariasii
prin pub-uri bem ce-a mai ramas la fundul paharelor
bere statuta si mucuri de tigara
si continuam sa privim lumea de dupa dungile ei
ca dragostea de dupa teama

am barba vecinului de la doi
pe care am sa-l fut odata cu lacrimi in ochi
am veselia doamnei careia i-am batut fetita
si ma arata cu degetu’ pe strada
dar zambetul, zambetul e al meu

nu-mi cunosc parintii
s-a inventat prezervativul inainte sa ma nasca
nu-i nimic, am trei coloane vertebrale si doua sperante
care-mi stropesc viata cu sampanie
de revelion
si valiza e pe patul din valiza
iar eu nu-l mai gasesc

oamenii lenti la gandire se iubesc mai mult
in medie cu un interval mai mult
in orice anotimp
iau pastile mici si dragute care ma fac sa cred ca norii
sunt sperma de dumnezeu

nu cred intr-o dragoste proiectata sa reziste
sarezistesarezistesareziste

fata unei femei pline de plasturi imi zambeste
un razboi pe jumatate castigat pierdut
si toti ma arata cu degetu’
imi trag fermuaru’ la inima
innoptez aici.

stranut si chilotii se misca pe mine
odata cu toata invidia pentru
cei mai mici copii care au abandonat scoala
fiindca au crezut ca dragostea nu se masoara in cuvinte.

poem din "and sex and drugs and complications" de Octavian Groza - all rights reserved & all that crap

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |