vineri, noiembrie 07, 2008

gura [de oZAness]


vorbesc din ce in ce mai putin. voi vorbiti din ce in ce mai multe tampenii.
parca ati face sex si nu ati termina niciodata. nici macar de o pauza nu va faceti timp.
vorbind trece viata mai repede. vorbind aiurea nu traiti.
ma gandeam sa dau o bucata de plastelina fiecaruia dintre voi si cat timp modelati, sa pastrati linistea. sa va minunati si voi ce poate iesii din mainile voastre. apoi sa vorbiti.
daca nu ati avea potential, m-as resemna. dar aveti. il aveti si il vorbiti aiurea.
daca as fura toata apa din lume, vi s-ar usca gura. atunci ati face liniste? macar 1 minut...
asa cum sunt sigura ca daca as sta macar 1 minut cu el, nu am fi scos mai mult decat: "buna ziua" si "buna seara". atat. probabil asa si exagerez, probabil imi imaginez ceva ce nu exista. poate nu e cum cred, poate nu va fi cum si ce vreau...sau am nevoie, dar liniste stiu sigur ca va fi.
nu, nu ma intelege gresit. nu vreau sa fiti muti in preajma mea, doar sa nu mai vorbiti porcarii.
uneori prefer sa-mi fumez tigara singura.
alteori prefer sa imi pun intrebari.
iar alteori, prefer sa ma gandesc ca as vrea sa ma vezi, sa fi mandru ca am ajuns ce am ajuns...si sa imi spui. da, sa imi spui, nu sa imi dai de inteles asta.
dupa cum spuneam, unii oameni sunt stricati.
eu nu sunt o stricata.
eu ma stric.
voi v-ati stricat, voi nu va mai reparati, voi...ma stricati.
iar dansul, dansul e un inextricabil...stricat.

bLoG cIuDaT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |