joi, ianuarie 22, 2009

Transpiraţi


lucruri înfiorătoare se întâmplă odată la două zile
ca tremurul mâinilor în sacou le-am ascultat
ca un elev pansat de unele stereotipuri
primitive care-l fac normal printre bănuitori
zig-zag - aşa le-am ascultat - zig-zag
ca soarele de toamnă năucitor
ca o dragoste primitivă
şi descorotosită

când pe altar când în afara lui
ne sticlim în miresme obscure de teamă
de viitor şi teamă în general ca atunci
când ştii că ţi-e silă de fiecare soţie, fiecare lumânare în plus
ca o paranoia mică a fiecărei zile senine
ca atunci când recunoşti persoane dar nu ştii de unde să le iei

sau alte lucruri înfiorătoare ca credinţa
şi sarcofagele goale şi marea tulbure
în pragul unei catastrofe sentimentale,
lucruri pe care eu le deosebesc de celelalte

de multe ori stilu' Vintage
mă îngrozeşte pur şi simplu' mă îngrozeşte
ca o savarină care nu are capăt
ca un botez terifiant fără limită
steril.

de alte ori ne facem muci
ne futem hardcore până seara târziu
şi tragem jaluzelele.

text/ Octavian groza.
imagine/ zonezero.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |