marți, martie 10, 2009

***

Eşti în halat pe gresia rece din baie
îţi faci calcule -mai ai bani de încă două zile cu-asta-
mai prost decât îţi închipuiai
te gândeşti că în două zile mori de-adevăratălea adică poimâine mori
te gândeşti la pielea ta şi la cine va rămâne fiindcă eu asta fac
în fiecare seară mă gândesc la pielea mea şi la cine va râmâne
la sângele meu
cine îl va mai pompa în cine când peste mine când în afara mea

îţi priveşti mâinile fără să fi băgat ceva nici măcar fumat ceva
cineva te strigă -şi nu auzi-
şi în continuare cauţi un loc de muncă
într-un ziar scris tipărit împărţit de oameni cu loc de muncă
şi fuţi toţi banii pe-o o pizza mare la Piaza Italia
cu prietena ta care nu ştie nimic cu sânge scrii sânge
şi taci

ţara mea i-o pizdă vopsită-n curu gol
care te-agaţă după colţ
şi nu te mai lasă-n pace o sută de mii de ani de-acum încolo
ţara mea i-o surdo-mută grasă care-ascultă muzică pe pipaitălea
şi-i plac chipsurile Lays
ţara mea i-un costum negru dezbrăcat
după înco-nmormântare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |