marți, martie 18, 2008

Every underground has his underground.de rzv

(“Estimates of 1,7 million baby girls and disabled children are abandoned annually in China due to the child per family policy. Many will die from exposure before they are found, or face an unknown future in overcrowded orphanages. Only a few will find a family to love and care for them.”-David Clapp website)

viata stilizata de pacate

intre copertzi,

un dumnezeu euristic sa ne salveze.

la dracu’ ; s-o faca odata.

Fotbalisti de pe cartonase

decupatzi fara mingea de la picior

inaintam spre portzi si incercam sa marcam

portzi hainele altcuiva tot restul vietzii

le murdaresti, le speli ; le murdaresti, le speli ;

tragi aer in piept ; te pisca.

tzi se arda o coasta ; te frige alta ;

se uzeaza ; atunci vrei sa portzi hainele tale

insa hainele tale sunt pe altcineva

vrei sa-l dezbraci, ; doar ca esti prea de treaba s-o faci.

cand ai insomnii

nu esti niciodata pe deplin treaz/ nu esti niciodata pe deplin adormit.

am din nou sase ani si trimit mesaje conjugale intre parintzi

am din nou 14 ani si modific note in carnet ; ma murdaresc de gem

am 7 coshuri noi ; am totzi bunicii; am o veriga cu bilutze;

cant din nou la vioara; o detest.(cand am sa ma fac mare am sa le ard pe toate)

am o verisoara, are 1 an si ceva; toate cuvintele ei sunt : “a”

ea pune semnele de punctiatzie mai bine ca noi ; ea stie mai multe ca noi

am sete de viatza ; am sete de dreptate; ea vede mai mult ca noi

mint pentru binele meu; mint pentru binele tuturora

am un prezervativ pe care il umplu cu apa

am din nou prima mea caseta (guns n’rosses , parca :- ?)

m-am apucat din nou de fumat chistoace la garaje

nu port ochelari ; am din nou succes la fete

copii din nou temele in pauze uitandu-ma in stanga si-n dreapta

am din nou miijde emotzii la mate, la teza tremur tot

ma masturbez din nou pentru prima data si nu-mi mai place.

vezi din nou figurine minuscule care itzi trag sfori

in zari avioanele par din nou pasari calatoare ; si sunt.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |