luni, aprilie 21, 2008

Atestatul e pus pe net. Multumiri lui Bubu

M-a ajutat Bubu. Mi l-a pus pus el pe net acu juma de ora. Iar eu am facut si un proiect de monitorizarea vizitelor pentru a le zice celor de la comisie: "Este pus pe net si pana acuma am 000000000001(cate vizitari o sa fie)." Sau na ceva acolo ca sa fiu eu mai cu motz.
Si, voi aia imbracati de biserica, o sa vedeti ca iau 10 si daca vin imbracat simplu, normal, cum ma imbrac in fiecare zi, fara cravata si costum sau mai stiu eu ce cacat. Asta legat de chestiile alea:"Anu trecut era un care nu era la costum. Si ala a luat 9." Am timp, mosule, pana la 30 sa port si pantofi, cravata, camasa, ceas, sacou si toate alea care ti le-ai pregatit pentru prezentarea de maine, sau de poimanie. Eu unu le-as arunca, acum tu fa cum te duce capul.
Ma duc sa nu ma culc.

Aveti aici linku:


www.47events.com/atestatrotarulucian/



Pana acu:

free web stats

Priviri/atestat.tema fotografia





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |