luni, aprilie 21, 2008

revista: "BUM,bac"

Asta va fi numele, credem. Vorbeam cu Buji (muza:X.iar eu sunt muzu:-") despre chestii si chestii legate de revista, plus multe altele. Imi amintisem de ce a zis Rzv cand venise vorba de numarul 2 din revista "Blana" (www.revistablana.ro), ceva de genu: "V-a luat-o cineva inainte!". Asta i-a zis prietana lui. Eu cand am auzit, am sarit repede: "NUuu bro... din contra!" La noi o sa scriem despre reviste ca acestea. O sa le facem reclama.O sa fie diferit. Speram, un material la fel de bun.
Noi urmarim promovarea, in general, ORICE! Atata timp cat reusim sa punem pe hartie. Se fac pasi mici, fara sens, uneori avem impresia ca suntem singuri (aici zic de cei care se intereseaza) cu revista noastra impotriva lumii, care parca NU CREDE, ba chiar o sa faca orice (sau nimic) ca sa nu apara prin magazine. Dar va promitem ca in iulie-august o sa rasfoiti revista noastra, daca nu in pagini reale, cu siguranta in pagini virtuale.

Deci pana acu:

  • o lista lunga cu multi care vor publica (si care au zis ca trimit materiale. Noi inca asteptam)
  • un posibil nume "BUM.bac" (asta e de la buji muza)
Ne gandeam la nume. E GENIAL! Noroc de Buji(tot repet ca ea a venit prima cu ideea scrisa: Bumb.ac). Poate fi scris: Bumbac, BUMB.ac, BUM.bac (si asta ultimu mi-a placut cel mai mult, pentru ca zice multe pentru unu de a 12-a, ca mine. Ceva de genu BOOM BACU wai. In fine... idei bune peste tot). Plus ca am ramas tampit cand am auzit faza cu concurenta cu revista Blana, iar numele asta ar da peste nas afirmatiei. In sensul: revistele Bumbac si Blana in concurenta? Raspuns: Nu.(normal 8-| ) Ci in colaboare!
  • posibili sponsori locali
  • posibila tipografie la Bacau
si cam atat.

* Astept raspuns de la redactorii revistei Blana. Sper sa citeasca si ei postul asta. Sa studieze ideea noastra. Si speram o colaborare ceva, ca oricum concurenta nu are cum sa fie.

Rotaru Lucian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |