vineri, aprilie 25, 2008

"cumpar fericire, nu vand nimic ... " (gfromgreen)

".. moment de maxima [sau nu] inspiratie : home and dry .. momentan sunt acasa si sunt dry de asemenea, dar mi-e frig, mi-e frig de-a binelea, nu ma gandesc la nimic, mintea mea e goala de toate prostiile care-i strabat taramul zilnic, sincer? i-am dat liber o zi, de fapt o noapte [ziua are 24 de ore, pe cand noaptea e sub propriile-ti puteri de lunga] .. prea multe idei ucid lent, dar sigur si nu vreau sa mor atat de tanara, ar fi pacat .. nu?

pai, Ballantine’s Day s-a transformat in BEERantine’s Night; dap, Tux poate confirma .. “ne-am rupt”, dar cum suntem copii cuminti si meritam ne-am promis si-un remake, deci vom reveni …

pentru vesnicul meu prieten in toate cele [Alexandru M.] v-o prezint pe iapa [bun personal] de curse Morning Inhibition, I am proud of it, asa k enjoy her view [doar nu va indragostiti la prima vedere k e cam departe si nu garantez reciprocitate in feeling].

momentan, abonata gfromgreen nu poate fi contactata, va rog lasati un mesaj dupa bip … "

iapa-22.jpg

~ iapa ~


Scris de gfromgreen, o gasita si pe blogul ei(17 Februarie, 2008). Gfromgreen - un nou colaborator al revistei. (welcome>:D<). Avem de la ea ceva foarte pufos pentru revista. Si s-a agajat sa trimita si articole cu stiri de la Sibiu. De exemplu: o sa ne scrie despre Festivalul de Jazz de la Sibiu de anul asta. (eu unu nu stiu mai nica despre el. am vazut un poster in revista photo. atat)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |