joi, aprilie 24, 2008

Eu folosesc fav20.com

Am incercat eu, acuma mult timp, sa-mi cumpar un domeniu. Si am dat add unui domn de pe acolo. Am vorbit noi nuj ce, dar intre timp am renuntat la idee. A ramas in lista si, prea greu sa-mi amintesc date exacte, avea la status un link cu www.fav20.com . Cum eram plictisit in ziua aia (din moment ce stateam cu ochii pe statusuri.. sau nuj) am intrat si mi s-a parut geniala ideea.

De atunci il folosesc cu placere si v-il recomand cu incredere. Vorbeam aseara cu Yahoo MessengerRazvan, operatorul site-ului, si imi spunea ca a facut inconjurul lumii acesta idee. Se foloseste chiar si in China, blogeri de pe acolo au facut diferite review-uri. Discutia s-a dus intr-o directie buna, i-am zis ca daca vrea sa faca un articol despre fav20 pentru revista noastra noi il vom publica cu siguranta (o sa fie si o categorie de genu asta). A intrebat ce revista, i-am dat adresa blogului si, spre surprinderea mea, a zis : "Cand vad cati liceeni din Iasi incep "afaceri" pe net, ma surprinde intr-un mod placut."

Fav.20 nu este facut pentru profit. O idee ce a strabatut lumea din simpla nevoie de a face ceva bine pentru tine.

M-a indemnat sa fac un review daca vreau, asa ca imi place si-l folosesc. A adaugat ca orice bloger care face review are promovare in josul site-ului. Ca in print-ul de mai jos:

Mi-a placut ideea, am zis ca da bine pentru revista. Eu aveam ceva pe la schite asa ca mi-a venit foarte usor. Nu cred ca o sa aveti probleme privind modul de folosire.



Fav.20.com - recomandat de revista Bumbac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |