miercuri, august 27, 2008

Visare (de Froggu)

Simti?…

Ce sa simt?

Cred ca ar trebui sa simt fluturi in stomac. Da… fluturi mari pe care sa ii simt zbatandu-se intre peretii stomacului meu. Nu. Vreau sa simt cum o aglomeratie urbana se inghesuieste in corpul meu.

Da

. Vreau ca toate autobuzele, masinile, tramvaiele, avioanele sa se perinde pe sinele care imi alimenteaza corpul cu sange.

Acum dorm. Imi doream de mult timp sa fac asta. Il simt langa mine si ca prin somn imi dau seama de toate miscarile pe care le face. Se ridica si deschide usa usor. Apoi cu aceeasi rapiditate o aud izbindu-se. Apa curge.Stopii de apa fac un zgomot asurditor pe care mai apoi ii sustrag din mintea-mi incrustrata de melci.

Dorm.

Il aud tastand. Sunetele pe care tastatura sa o face, ma duc cu gandul la pian. Intotdeauna mi-am dorit sa cant . Mi-ar fi placut sa am chiar Eu placerea de a le simti greutatea si de a reusi sa le dau viata. Apoi sa le aud scotand sunete.

Dorm.

Mintea imi zboara. Cred ca visul ma adanceste intr-un somn mult prea puternic in care nu reusesc sa ii mai identific nici una dintre miscarile-I incidente.

Ploua.

Te tin in brate si ne uitam la stropii de ploaie care se preling pe frunzele de cires . Geamul mansardei aduce cu sine miresme. Tunetul imi face inima sa bate de doua ori mai repede si intensitatea cu care acapareaza fiecare zgomot creste uluitor..Simt un fior care se adanceste cu fiecare secunda.

Cutreiera? Da…s-a hotarat sa ma cunosca si incepe sa ii placa. Spune ca ii face bine si ca se simte folositor. Nu intelege cum oamenii sunt atat de diferiti si cum poti in orice moment sa mai descoperi ceva la o persoana pe care consideri ca o cunosti .Perfect. O vezi ca e ticaita, ca ii place soarele, ca zambeste fiecarui calator pierdut pe strazile aglomerate ale orasului. II simti parfumul la orice pas si cand o saruti ii simti buzele. Moi. O prinzi de mijloc si pare a se sustrage instantaneu din bratele care vor sa o cuprinda. Nu ii place sa o cicalesti. Considera ca e indeajuns de matura incat stie ce are de facut. Se considera EA.

Aud vuietul marii , in mintea-mi goala momentan. Am renuntat sa mai gandesc. Imi simt corpul gol, butucanos, monoton. E lene in el.Presimt asta. Mi-e dor sa prind soarele in pumn si sa ma joc cu razele sale ultraviolete. Inchid un ochi. Pun mana la frunte.Admir zarea. Nisipul ma alinta. Imi gadila degetele si ma scufunda in visare. E de partea mea.

Ploua cu aburi de cristal

Link: www.simpatizezciupercute.wordpress.com/



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |