luni, octombrie 13, 2008

De ce o iubim pe Ozana

(cei 105,249 cititori)
Pentru că este implicată până peste gât (chiar mai sus de codiţa ei cuceritoare)in fotografie. Pentru ca are 105,249 vizualizări - pentru ca are poze care arată că le merită. Pentru că e Ozana - pentru că, pentru mulţi e doar un nume. Pentru că este fată (frumoasă, drăgutză, bine îmbrăcată, atrăgătoare, "clăteşte orice privire", arată mai bine decât femelele care-i vizitează profilul - luându-le la grămadă, se impune în orice încăpere - se vede in orice poză. nici nu trebuie să fie într-o încăpere... şi pentru multe alte trăsături ce se pot observa doar vizualizând o pagină ).

De ce o invidiază pe Ozana?
(cei 105,249 cititori)
Pentru ca are 105,249 vizualizări. Şi pentru că e fata de mai sus.

De ce o iubesc pe Ozana?
(eu)
Pentru că, pentru mine, e Oza-nana. Şi nu e doar un nume! Pentru că ştiu (pre)numele din buletin (nu şi cel de familie. nu m-a lăsat. încă nu am înţeles de ce). Pentru că ştiu unde stă. Pentru că mi-a făcut de mâncare(să zicem că am ajut şi eu). Ştiu prietenii ei. Ştiu prietenul ei. Ştiu fanii ei şi totul despre cei mai ciudaţi dintre ei. Ştiu despre părinţii ei. Ştiu că mama ei e o sexoasă, ca şi ea, doar că mai în vârstă (ştii?! genul ăla de MILF din American Pie. Te-am ajutat cu visele de dimineaţă). Ştiu despre viitorul ei. Despre trecutul ei. Despre prezentul ei... Ştiu că sunt prietenul ei cel mai bun. Ştiu că, dacă mâine sunt pe lună la o ţigară, vine şi ea cu mine. Ştiu drama ei. Ea o ştie pe a mea. Ştiu viaţa ei. O ştie pe a mea. Ştiu că mă iubeşte. Ştie că o iubesc.
Pentru că prietena ei e Mădă!...


Întâmplare(Genu ăla, true story):
I-am spus că e frumoasă. Mi-a spus că e banală frumuseţea. I-am zis o poveste:

" Treceam prin parcul unui oraş mic. Eram mai mulţi. Era şi Ozana. Trecem pe lângă prima bancă. Fostele mele vecine au întors capul. Altă bancă, alte priviri. Ieşim din parc şi ne oprim. Mă uit spre alea parcului. Toţi se uitau. A întors toată lumea, din parc, cu privirea. Mai ţii minte? Oare chiar eşti fata de mai sus? Băăăi... eu nu cred."

Apoi a înţeles ce am vrut să zic.
Pentru că ne place poza asta:

Pentu că ştie că scriu acest articol.
De ce mă iubeşte?
Pentru că... nu am înţeles niciodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |