sâmbătă, noiembrie 22, 2008

ariana - Octavian Groza - cel mai de cacat poem

lumea e in continua miscare
bunici mor, bunici se nasc
fiindca in lume se bea se fute se mananca
si se caca inapoi tot ce sa cacat inainte
cel mai frumos lucru’ e ca nimic nu e intamplator
& ca toate sperantele mor la un moment dat
odata cu toate vorbele auzite pe strada
care te marcheaza pe moment da’ apoi te lasa rece
odata cu toate povestile spuse de ei
auzite de noi
am avut o copilarie nefericita
sunt un cacat de om care invata sa se spele
pe creier cu tine.

tu esti un lighean, ariana,
un lighean plin de jeg in care-mi vomit inima
si asta-i un poem prost
care se va termina
cu un happy end tampit pe care am sa-l urasc toata viata, ariana.

si-n juru’ inimii mele ghemuite, ariana
care incearca sa se alapteze din doua noduri
care voiau sa fie sfarcurile tale
dar nu-s
se intinde sperma care nu te mai lasa
care se usuca pe tine, ariana
se usuca acolo si moare odata cu tine.

si tu esti goala si trista - nu mai fi goala si trista
si tu esti goala si trista - nu mai fi goala si trista
iti bei cafeaua goala si iti fumezi tigara goala pe balcon
si eu is un caine care asteapta sa cada vre-o firmitura din tine
vre-un gest din vaginul tau

sunt mai tot timpul pe romparkin
si am tripuri cu noi
odata am murit impreuna intr-un accident de masina
si priveam din exterior
toata faza asta m-a marcat
stiu ca m-ai privit inainte sa mori
si am inghitit in sec in fix secunda impactului am inghitit
in fix secunda impactului m-am trezit
in fix secunda impactului.

am ramas intens
am ramas sperma uscata pe sufletu’ tau nefutut
si te inteleg, ariana
te inteleg
si-ti vreau binele
inchide ochii si trage fum in piept
ai sa crezi in dumnezeu.

lumea ii un canibal care te fute in cur
ii un exercitiu imoral
dupa care te intrebi daca te-ai futut sau a fost doar un vis

is un mass tampit cu boli si numere
de telefon la care n-ai sa suni niciodata
lumea e un emigrant
care-ti zice ca te iubeste fiindca e foarte excitat si nu
fiindca i-ar pasa de tine, cumva
asa ca nu te lasa dusa
de val, ariana si baga-ti pula in toate titlurile din ziare
inainte sa devii un animal feroce
de care am sa vreau sa ma feresc da' n-am sa reusesc

masturbarea e un document
pe care scrie ca esti aici
iubeste-ti erectia mai tare ca casa, ariana
iubeste-ti erectia mai tare ca casa
te rog eu.

tu esti
un laxativ pentru minte
un impozit pe corp

ariana, nu vreau sa ma cac in inima ta
nu din nou, curvele fredoneaza cantece mizerabile
lumini de lumanari in jur
in zare pe mormintele celor ce au uitat
sa se cace se caca animalele care si-au amintit de ei

oamenilor le e frica sa se cace in public
cacatul e un lucru natural
ginsberg e un om normal
si noua ne e frica sa ne mai cacam
si lu' bokowski ii e frica sa mai scrie despre
si noi nu ne mai cacam

ariana, promite-mi
ca daca ma voi caca,
prin absurd, in inima ta
vei trage apa si vei uita tot
usor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |