vineri, decembrie 19, 2008

"din mine zboara doar fluturi" [de oZAness]


incepuse sa se joace cu mine. prostii.
n-am putut sa imi pun palmele la gura si pe gura au iesit sunetele. intr-o viteza fascinanta ele s-au transformat in 3 intrebari. consecutive. relativ coerente ele asa...
- te joci? ti-ai adus aminte sa faci asta? recuperezi cumva?
- numai noua ne plac glumele noastre, numai noi radem la ele.
- tu ai impresia ca m-am nascut ieri? ca sunt venita cu pluta?
- nu, dar te prefaci foarte bine.
- intodeauna toti mi-au vegheat singuratatea, dar nici unul nu s-a oferit sa o faca sa si dispara.
- eu cred in stele. tu crezi in stele?
- tu ce crezi in ele? crezi ca ele simt? ca sunt vii?
- pe cat de vii suntem noi doi. eu cred ca o stea e vie, exact in felul in care un munte e viu.
...
si m-am trezit stand in baie, uitandu-ma la neon ca la soare.
nu mai stiu nimic de el.
nu mai stiu nimic de mine.
eu ma intreb de el.
sunt curioasa daca si el se intreaba de mine.
m-au intrebat cum ma vad la 30 de ani. le-am raspuns: o femeie cu o cariera de invidiat si singura.
au inlemnit. toti.
da, sunt ceea ce vreau eu sa fiu si altii sa creada.
e usor sa minti. minciunele mele fac dragoste cu mine in fiecare zi. intr-o zi...cred ca o sa ne casatorim. da, casatorie, legamantul acela "sacru".
atunci va fi grav. atunci...atunci va fi un sfarsit. unu din ele.

limita. "a sarii calul".
am inceput sa intrec limita, sa sar calul, pentru ca niciodata nu e acolo.
oamenii spun ca nu au forta. ca sunt doborati de diverse tampenii, dar oamenii au forta. le-o spun eu.
acum aplauze doamnelor si domnilor, aplauze pentru ca oamenii
au reusit sa trezeasca monstrul din mine.

felicitari.

bLoG cIuDaT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |