vineri, februarie 06, 2009

A mouse pointer in the real world - rzv.

m-am întors pe partea cealaltă mici dureri probleme la inimă
de dimineaţă de parcă setea şi foamea n-ar fi niciodată de ajuns nimic nu e
de ajuns pungile zboară în cea mai mare linişte fără să schimbe cu nimic
situaţiile pe stradă privesc oameni cu glugi în cap
şi ochelari de soare e soare.

etaju’ ăsta poate fi undeva deasupra tuturor senzaţiilor
că el nu mă vede îs identice cu senzaţiile că eu îl văd
că există sub un anumit acoperiş care vine şi pleacă şi tot aşa până undeva în zare
unde devin neimportant

în fine pot să ghicesc ce urmează dacă vreau o să-mi iau bluza în dungi
mov şi blugii skinny nu înainte să mă spăl pe dinţi
şi pe faţă şi-o să-mi fac patul conştiincios
o să văd trei copii cu pungi în mână o să mă mir nu tare
o să mănânc ceva pe pervaz mă roade stomacu’
de mor ca să simt soarele cum mi se lipeşte de faţă
şi nu-mi dă drumu' ca atunci când sughiţi şi nu te mai poţi opri
în fine o să casc o vreme o să citesc un pic un pic de net
n-o să-mi beau cafeaua şi n-o să fumez nici-o ţigară
cel puţin o vreme, nu de alta
da’ mă supără inima îngrozitor.





http://www.youtube.com/watch?v=WI8q3LoBXbo&feature=related

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |