miercuri, ianuarie 20, 2010


am urât școala,



mereu m-am întrebat
când eram mic
de ce-mi trebuie mie așa ceva
de ce tre să știu anumite chestii
și cu ce mă ajută chestiile alea
când vreau sa-mi fac un foc
sau ceva

apoi am descoperit
că sunt anumite elemente fizice și chimice peste tot
și că focul e chimie și că îl pot citi
și îl pot îmbunătăți
am început prin a citi botanică
o grămadă
nu știu exact de ce

însă ceva ce era pe pământ
din cer lipsea
și tot așa

fizica nu-i nelipsită în proces
mi-am zis
fărâmițarea are un rol important
ca și umezirea cu limba
și apoi procesul efectiv
care-i tot fizică

îmbinarea perfectă
dintre timp și spațiu
e acasă



cu toate că școala vieții e o loterie
eu am jucat
până am caștigat
nu neapărat tot
însă știu sigur
că ceva

gândiți-vă doar câtă chimie știa
Albert Hofmann în 1938
și ce minuni s-au întâmplat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |