marți, aprilie 13, 2010

Condimente


oboseală peste tot în lume
peste tot în mine nu mai clipesc
diminețile-s valide și parcă trec
prea apăsat pe vârfuri vii
în fusta cu buline rozalii
și-mi faci surpriză
eu te aud dar mă prefac că nu
aștept să-ți joci rolu’
ca să mi-l joc și eu pe-al meu

realitatea asta compusă
din mii și mii de diapozitive
of, uneori îți dai în cap
să rămâi numa pixeli
și-ai vrea să deții eternitatea asta
sub o scoarță de copac
pe care să scrii cu sânge dulce
aici îs eu
prins între conținuturi


cu drag,

latră câinii pe faleza
din mintea ta
și marea face fosfor în inchipuiri
valurile călătoresc în timp
și-n spațiu dar parcă numerele
nu se mai folosesc
cum se foloseau
și apar regretele și toate nuanțele
alea gri pe care doreai să le eviți
melancolie împuțită
ce frumoasă e

pe vârfuri suntem toți mai înalți
mi-ai zis odată
și de atunci ne antrenăm
să stăm pe vărfuri împreună prin casă
ne-am luat și trening de la addidas pentru asta
și așa ajungem mai ușor la chestii și ne înălțăm
iar momentu în care ne desprindem
cu câlcâiele goale de pe podeaua rece
e un slow-motion lung și delicat

pe vârfuri toată lumea e mai grandioasă
păcat de tocuri și de granițe
iubito
atât avem de dat
atât dăm
și puștiu murdar cu cercel sclipitor în ureche
pleacă încruntat din pragu nostru
și toate urările de bine de la început
se convertesc în mintea lui
și n-ar fi nimic
dacă nu i s-ar citi asta în ochi

un covrig e ok
la noi funcționează
când suntem înfometați
ne iubim ca la început

el pe cine să iubească
sau de cine să fie iubit
bălți de petrol în ochii puștiului oriental
ca și cum toată foamea ar fi luată de aici
și dusă acolo

kamikaze
locuim într-un topogan occidental
și ne e bine, zicem noi
ne dăm în el
iar și iar și iar


foto - Bansky.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |