vineri, decembrie 03, 2010

Space travelers - rzv.



sunt undeva între tine și mine și mă caut
îmi prăjesc niște K în lingurița murdară
și privesc cum bulele se transformă în praf
concert simfonic proces minunat
și praful devine carne și os în inima ta
și te rupi și mă rup și ne place să ne prăjim dragostea
în lingurițe de oțel ne înecăm lacrimile
un creier mic și delicat ce cere aroma ta
un creier mic și delicat ce cere stimulat

pentru o viață mai bună alături de soare
aș da toate k-hol-urile din viața mea
o secundă mai repede o secundă mai bună
si te topești în brațele mele
ca într-un balansoar al vârstelor
un strigăt ascuns adânc în buzunar ne cheamă
suntem în clasa a IV-a învățăm să iubim
să cerșim să dorim tot pentru nimic
nasturii se închid de la sine și bluza se trage pe noi
ustură și limita ta se unește cu limita mea
într-o limitare extremă a auzului
mirosul focului pe piele
și alte dorințe se trag pe nas
cu spike-ul amestecăm în noi lumina
și timpul ne ajunge de la capăt
și ne trage de picioare înapoi
și transpirăm în tălpi și ne e frig și frică
facem dragoste în subconștiința noastră comună
suntem la fel atomi și molecule
substanțe peste substanțe și reacții
suntem la fel undeva între noi, în aer
între tine și mine ca substanță
stăm ascunși transparenți
și ne e greață de prezent
așezați în rânduri moi
pentru execuții amicale
și gândim cu 90% din creier
iubim cu 90% din creier
nu înțelegem nimic și înțelegem tot
cu 90% din creier
dureri abdominale și vena se sparge
și curge virginitatea prin sângele tău
direct în nucleul unui nou vis
pe care l-am conceput împreună
în uterul moale șI cald al absenței

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |