vineri, august 05, 2011

Ploi de primavară



mi-e cumva frică
de foc
îmi aprind ţigara
mi-e cumva frică
dar ştiu
astăzi
când am deschis televizorul
gaz metan mediaş - mainz
4-3 la penaltyuri.

mi-e cumva frică
de băutură şi ţigări
uneori de sms-uri noaptea
dorm cu telefonul lângă cap
vânt puternic geamandură

de sentimente
înţelege-mă
sunt tânar şi neliniştit
şi părul tău şaten deschis
miroase a o mie de ploi
uşoare de primăvară
din care nu vrei să ies ud

mi-e frică că într-o zi
n-am să mai scriu despre tine
şi că n-o să-mi pară rău

îmi place să aţipesc în braţele tale
nici treaz
nici adormit
să iubesc acel loc în care n-am mai fost

mi-e frică de multe lucruri
ciudate
de sunetul din metrou
mimică şi gesturi
mi-e frică de toate lucrurile
de care ţi-e frică şi ţie
mi-e frică că într-o zi
am să ţi-o arăt
îmi place

că caut ceva în tine
ceva ce nu vreau
niciodată să găsesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |