luni, septembrie 22, 2008

Down the stairs up the elevator (de Alexandru Cozlac)

stam intr-un lift

si e doar lumina in afara lui

si ne e frica sa iesim, de fapt NY-ul e trist acum,

si vrem sa se blocheze liftu’ in momentu’ asta vrem sa se opreasca timpu’

complet diferit de momentu’ in care visezi

e momentul in care nu o faci ca atunci cand vrei diacritice si fix atunci n-ai diacritice in viata si ma intrebi daca is OK si-ti zic ca is si-mi zici ca nu par si-ti zic ca stiu.

si spun ce spui tu si spui ce spun eu si spunem ce spun altii per total spunem ce spun toti stam intr-un lift si-mi spui ca ti-e frica sa iesim din intuneric

si nu iesim

si-mi spui ca aici e mai bine si eu te aprob inghitind in sec si sunt luminite peste tot

in lume peste tot luminitele stralucesc si oamenii sunt rai peste tot

si spui ca-ti bagi pula in bling-bling-urile astea psihice si ca ma iubesti si eu te cuprind si tu-mi atingi buza cu buza ta si-mi place la nebunie cand faci asta si tu stii asta

si buzele noastre se ating si-mi place cand imi musti buza si tie-ti place cand mi-o musti si-i fain asa si-i bine asa si-ti zic ca ma doare si pe mine in pula de tot

si-mi razi si-ti zambesc si-mi palce ca razi dupa mult timp si ca eu zambesc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |