luni, septembrie 22, 2008

Furie=ura (by elfA oZAness )

au revenit.
violent.
asa am observat ca le place mai nou.
le place durerea. sa ma loveasca, sa dea in mine si sa se bucure de impact.
indiferent daca ma impotrivesc sau nu, ma lovesc din ce in ce mai tare.
cu cat mai multa brutalitate.
se bucura. se hranesc cu asta. le deranjeaza daca vorbesc despre ele. si totusi...au noroc.
ce sa intelegi tu, un biet om, a carui problema clar nu sunt eu?
daca tu nu intelegi, nu am cui sa spun.
nu am cui sa spun, nu le deranjeaza.
nu le deranjeaza egal mai multa durere.
stii cum e? in viata se deschide o usa si nimic nu mai e ca inainte.
si nimanui nu ii pasa de cum ai fi vrut tu sa fie.
te trezesti la 20 de ani ca ii povestesti unui necunoscut viata ta, el ramane perplex si tu...brusc realizezi ca nu e bine asa cum e.
realizezi ca povestesti un lucru cu bucurie si in timpul asta apar ale 7 ganduri, imagini, din care intelegi de ce nu e bine acum.
ai observat vreodata ca atunci cand vorbesti cu un om, e imposibil sa te uiti in ambii ochi?
asa ca, inconstient, iti alegi unul si iti fixezi totul in el.
ce legatura are asta? pai eu...
eu sunt intodeauna celalalt ochi.
cel "ne-ales".
asta spune totul.
daca nu spune...imi pare rau ca te dezamagesc. da, si pe tine. se pare ca nu esti primul/a si nici ultimul/a.

dar din toate astea...toate, toate da, un singur lucru imi doresc sa tii minte: refuz sa cred ca sunt o drama..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |