joi, septembrie 25, 2008

Soni - roman de Andrei Ruse

"...pe 26 septembrie, SONI va ieşi din tipar. o puteţi comanda de-atunci (dacă nu, în zilele următoare) pe librăria online Tritonic (aici!)."

SONI (andrei ruse)


coperta: Alexanda Bardan
ilustraţia: (C) Dragoş Manea | Dreamstime.com

"mă cheamă sonia. am 26 de ani, cancer la stomac şi încă şase luni de trăit.

te-ai gândit de o mie de ori la primul lucru pe care l-ai face dacă ai şti că o să mori curând, nu? dar eşti liniştit, n-o să ţi se întâmple tocmai ţie. ai un destin măreţ. aştepţi o minune, ştii că o să vină pentru că aşa se termină toate filmele americane.

viaţa mea o ia razna. trebuie să îmi schimb sistemul de valori despre tot ceea ce mă înconjoară. reguli noi. întrebări noi. poate cel mai important, căutarea unui sens al propriei mele existenţe. trebuie să ştiu că n-am trăit degeaba, că n-am fost doar un alt personaj sec din cele peste şase miliarde

boala mi-a deschis ochii. nu contează când mori până la urmă. aşa că le-am încercat pe toate. ai să vezi. sex, droguri, tratamente… am întâlnit o grămadă de lume. ba chiar am reuşit să mă îndrăgostesc. de un bărbat diagnoticat cu hiv. o relaţie total diferită despre ce ai crede tu că e într-o relaţie."

Text Coperta Spate


” Moartea devine in romanul lui Ruse o lupa care mareste totul si lipeste Bucurestiul de pielea personajului, transforma strazile in urme ale unui tratament de a carui putere nu este nimeni sigur. Exact aceasta nesiguranta este personajul discret al cartii sale, in spatele revoltelor false, al agresivitatii jucate si dincolo de gustul iluzoriu al inevitabilului. Dar nesiguranta pentru Soni se contureaza incet incet ca o revelatie."

Răzvan Țupa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |