luni, ianuarie 03, 2011

respirații pe mefe - rzv.



peste tot pe unde calci
lași urmele pașilor mei
adică tu într-o formă mai bizară

uneori hainele mele mai miros
a tine deși nu ne-am mai apropiat
iar tremurul pe care îl simțeai la atingerea mea
se mai simte undeva în spațiu ca un fel de radiații solare

apusurile de la Pacea
încă sunt privite prin ochii tăi
iar asta le face atât de minunate

încă mai simți brațul meu
desupra ta când dormi
iar greutatea lui metafizică
te face să te simți cumva protejată

visele tale sunt dulci și incitante
doar atunci când eu iți sunt povestitorul
chiar dacă povestitorul nu ți-e și personaj

noaptea, după praf și alte tâmpenii
toate hainele din dormitor creează monstruleți
însă hainele de la tine sunt iepurași care-mi zâmbesc
și paranoia devine o stare de bine

plimbările prin mall te plictisesc
fiindcă nu te mai grăbește nimeni
ori ai dat peste o persoană
pe care trebuie s-o grabești tu

cuiurile rulate de mâna ta sunt perfecte
dintr-un singur motiv
fiindcă nu sunt rulate de mâna mea

stările și regii noștrii
își neglijează reginele
și asta face ca depresiile să se simtă
mai tare ca niciodată

iarna nu mai avem cârje
alunecăm și ne lovim fiindcă suntem singuri
și îngândurați iar gândurile noastre nu se mai termină
decât în tine și în mine și prea puțin în noi

e starea de după, scumpa
dependenți de profilele noastre de facebook
ne postăm dorințele goale în cluburi
și pe la toate party-urile

noi vrem sa ne vindecăm de dependențe
wall-ul meu e wall-ul tău muzica și filmele

paul kalkbrenner mini roșu
gânduri negre bazate pe secvențe cu noi
la Ivan pe mașina de spălat costum de baie

vomă și părul tău lung ținut de mine
însemnând că sunt acolo și nimic mai mult

goa party în vama veche răsarit tu depresii de la pure
eu somn pe plajă cu capul în poala ta mulțumesc
K lună plină tot 2d și Îngerașul delicat
Îi mulțumim

poze camere de filmat
nervi în paris dragoste cu dreduri
adânc legate de tine lumină pe asfalt
clipe ciudate și alte armonii

și totul se învârte în jurul nostru
ca un fel de sunet cu același bpm
pe care îl auzim doar noi

într-o liniște perfectă
în care am prefera să auzim alte voci
le auzim pe ale noastre
dragostea și ura în toate formele ei primare
revelioane futute de beții în care pierzi tot
fiindcă ai senzația ca nu mai poți pierde nimic
scrisori pentru îngeri din greșeală trimise la tine
bag pula iubito
respir
îs okay.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |