sâmbătă, martie 19, 2011

o lume între brațele mele - rzv.



o nebunie minunată
prin mirosul respirației tale
mă învelești în tremur de piele
acasă te iert
acasă te caut

sperând că tu mă vei găsi
în toate substanțele active
ce-ți amintesc de mine ca organism viu
interferențe puricii de la tv cod morse pentru inimă
delimitat de soare și cârduri de păsări
efecte prelungite trag tot și vreau mai mult
apus la orizont privit din tren
în drum spre mare

sunt pe balcon lângă tine
rulez un cui îi dau foc astept
ciorile să zboare de pe crengi
pentru ca, crengile sa poată înflori
pentru ca nopțile noastre să se inverseze
să fii tu pe balcon lângă mine
să rulezi să-i dai foc și să aștepți
ciorile să zboare de pe crengi
pentru ca, crengile să poată înflori
pentru ca nopțile noastre să se inverseze
să fiu eu pe balcon lângă tine


între brațele mele
am creat un loc perfect
pentru circumferința corpului tău
un dormitor luminat puțin
tot sexual aroganțe și stereotipuri
pe toate le vreau, pe toate le cer
vreau lumină pe asfalt uscat
vreau curcubeu în baltă de benzină
vreau să aștept ultimul tren în gără nespălat
să ne certăm să plec ca să ajung la tine
vreau techno în cel mai înalt punct urban
o lume între brațele mele
nascută dintr-o idee
și-o pereche de jeansi mult prea scurți pentru tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |