luni, iulie 04, 2011

Când dormi şi nu visezi nimic

http://soundcloud.com/classfied/nosajvsdaft

ai senzaţia că dormi fără scop
şi pe undeva aşa şi e
am învăţat că parantezile strică
că nopţile pierdute se simt
că soarele luminează
doar lucrurile care merită luminate
că minciunile sunt rele
şi te fac să nu dormi noaptea

de la capete
vieţile noastre par îndepărtate
sunt tot aici între lumea mea şi lumea ta
ne ghiontim în spaţiu
încă mai ştim locul exact
al fiecărei aluniţe de pe corp
încă mai ştiu unde trebuie să te ating
ca să mă recunoşti
încă mai pot să-ţi ţin părul când vomiţi
să-ţi zic ca eşti ok
tu să mă crezi

am învăţat din lucruri mici
cum ar fi soarele lucind pe podea
un duş rece vara
emoţii la întâlnire
fiindcă vreau prea mult
să fiu aşa cum vrea ea
şi de asta greşesc
căutând idealul descopăr că el nu există
am învăţat că sunt lucruri mai importante
decât dragostea şi Parisul
aş vrea să uit asta

să uit paşii pe care îi facem
şi sufletele de care depindem
să fiu mic şi prost
să am o prietenie strânsă
şi toate ţigările poştite în doi
să nu-mi mai amintească de tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |