duminică, iulie 03, 2011

pungi în vînt glugi în cap un şto

Ruşii îs cei mai mari cinefili, cei mai şmecheri scriitori
şi-o dau maxim şi văd chestii cu ochii închişi
chestii pe care noi le vedem cu ochii deschişi
totul se întâmplă pe jumătate
şi singurele noastre idei nu-s bune
în oraşul natal berea rece e caldă
şi nimeni nu are chef de bere caldă
Andreea scrumează paiu’ stins
Cătă tace şi-o priveşte derutat e stins
câtă frunză câtă iarbă unde eram acolo ajuns
calculez ceva în minte da’ nu-mi dă
plouă cu soare

strălucesc şi totul capătă un filtru verde
pixeli pe stradă audienţă maximă
în zori de zi Dan Spătaru
pungi în vînt glugi în cap un şto
ieftin de stradă nici măcar pe bordură
n-am chef s-o ard nici un telefon nu sună
noi am răspunde toţi instant e frig o zi dintr-aia
în care toţi aşteaptă să se întâmple ceva inedit
când soarele intră în nori şi vezi razele cum dispar
îmi dau un beep
şi-mi închipui că-s un rus
sau altcineva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

păreri

Contact: redactiabumbac@yahoo.com
| Creative Commons License |